понеделник, 27 февруари 2017 г.

Месечни любимци с малки недостатъци

Здравейте!

Пропуснах да направя публикация с любимци за миналия месец, защото тогава бях в трескаво тестване на новите си неща и нямах все още отявлени фаворити. Но пък вече си изградих мнение и днес ще ви споделя кои неща успяха да стигнат до този пост.

  • MAC Strobe Cream
Имам този крем за лице с озаряващо действие отдавна, но досега не успявах да оценя качествата му. Един ден реших да го пробвам пак и взе, че ми допадна. Наистина хидратира кожата на лицето, като обаче попива бързо и не я омазнява. А същевременно успява да озари вида ми мигновено.


  • L'Oréal Micellar Water / Sensitive and Dry Skin
Новата мицеларна вода на L'Oréal по нищо не се различава от по-скъпите си събратя като Bioderma например. Маха ми грима ефективно и без много усилия (дори спиралата), като не оставя лицето лепкаво.
  • L'Oréal Elseve Purifying Shampoo
Още един нов продукт на марката, който буквално ме отвя. Невероятен шампоан, който почиства косата супер добре, но освен това успява да я направи мека и жизнена. Досега не ми се беше случвало да не си мия косата 4-5 дни и тя да изглежда добре. Но, за съжаление си има и един голяяяяям недостатък - появи ми се ужасен пърхот... :(
  • L'Oréal Lip Paint/Matte - 201 Hollywood Beige
Хм, тоя пост се очертава да е с любими продукти на L'Oréal... Новото течно матово червило ми харесва толкова най-вече заради цвета и кадифената консистенция. Обаче има два минуса - ужааасно силен аромат (който се усеща дори през затворената опаковка в чантата ми) и ефекта изсушаване на устните след носене.


  • Kiko Velvet Passion 303
Чак сега му дойде реда на това матово червило, което имам от миналото лято. В моите мисли пролетта май вече наближава, защото нося предимно коралови нюанси на устните си. Това червило има много мека, но същевременно издърлжлива консистенция и е едно от малкото, които не изсушават устните ми.
  • Jouer Lip Cream - Melon
Това е най-противоречивия любимец за всички времена. Колкото го обичам, толкова го и ненавиждам на моменти. Обичам го заради цвета и как ми стои, както и заради това колко матово стои на устните. Обаче на моменти остава лепкаво (не винаги, не разбирам защо) и ми се образува бяла линия, особено ако говоря много докато го нося. Уж изчезва равномерно, но веднъж стана на парцали... За тази цена определено не си заслужава.
  • Essence Lash Princess Mascara
Тази бюджетна и лесно достъпна спирала хич не е зле да ви кажа. Придава обем и дължина на миглите. Обаче формулата й е твърде течна и се цапам супер много с нея - или още при нанасянето, или малко след това когато миглите ми се докоснат до кожата.


  • Milani Baked Blush - Berry Amore
Ако за червилото на Kiko ми беше нужно време да започна да нося и обичам, то за този руж не знам какво да кажа. Имам го сигурно от две години, като го бях ползвала броени пъти. Реших да му дам шанс най-накрая и се случи чудо. Хем е нежен и ненатрапчив, хем леко бронзира и освежава вида на лицето ми.
  • MAC Runway Hit
Толкова видеа за колекции с червила на MAC съм изгледала, а този нюанс не съм го виждала в почти никое от тях. А е разкошен, един такъв леко хамелеонов, ту е по-коралов, ту по-оранжев. Това е едно от любимите ми пролетни червила. Въпреки че формулата му е Retro Matte, тоест много мат, е комфортно за носене. Единственият му минус е, че се впива в сухите участъци по изпръхналите ми устни и не винаги се нанася равномерно.

  •  Real Techniques гъбка
Бюти блендъра ми е за смяна, което ме подсети че имам гъбката на Real Techniques. Помня, че преди не я харесвах, но сега съм доволна. С нея фдт се нанася лесно и бързо, а финиша е естествен. Само дето след има няма няколко пранета, започна да се рони...
Ами, оказва се, че не винаги любимите ни неща са перфектни, но пък не е и нужно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...