петък, 22 януари 2016 г.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon - # 13 & 15

Здравейте!

Предполагам вече сте забелязали новите матови моливи по щандовете на Golden Rose, но ако не сте ви препоръчвам да го направите. Всъщност ако имате няколко цвята от Velvet Matte червилата, спокойно може да пропуснете новите моливи, защото според моето скромно мнение цветовете на двете серии доста се припокриват. 


Аз имам два цвята - номер 13 и 15. Предполагам няма да учудя никой с избора си - нюд и коралово...

Ето какво представляват тези моливи:

- не са автоматични, тоест трябва да се подострят ръчно
- средно големи са - тоест между обикновени моливи за устни и чъби моливи
- цвета накрая на опаковката отговаря на цвета на молива
- консистенцията е една идея по-кремообразна от тази на Velvet Matte червилата
- не изсушават устните
- покривни са
- трайни са
- матови са


Както казах, номер 15 е прасковен нюд, леко тебеширен и светъл. Аз лично го нанасям на устните и след това го разнасям с пръсти докато ефекта ми хареса. От двата цвята, този е моя фаворит. Стои страхотно и под прозрачен гланц. 

Номер 13 е розово-коралово, като цвета е доста пигментиран и плътен. Не знам още дали ми харесва как ми стои, но пък ако го съчетая с номер 13 ефекта ми допада. 

Имат 18 месеца срок на годност.

Цената им е 4,09 лв.



На мен тези матови моливи червила ми допадат, само съм леко разочарована, че цветовете твърде много приличат на тези на Velvet Matte серията...

5 коментара:

  1. Ох, много си лоша.. Сега ме изкушаваш :DD

    ОтговорИзтриване
  2. И аз взех два за проба - един по-тъмен нюд и едно тъмно малиново (12 и 4), но истината е, че страшно трудно си избрах цветове - селекцията за мен беше разочароваща. Иначе наистина са приятни, особено за тия пари :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм с твоето мнение, и аз мисля по същия начин...

      Изтриване
  3. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...