четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Продуктите на Apivita

Здравейте!

Марката Apivita е създадена от гръцки фармацевти и в продуктите й се съдържат натурални съставки. Именно поради тази причина цените са по-високи. По мои наблюдения Apivita не се намира лесно и във всяка аптека. Със сигурност знам, че продуктите им може да се намерят в аптеки Subra и Ремедиум, като във втората цените са доста по-ниски. 

Моят опит с Apivita започна от любопитство като не рискувах да взема пълноразмерен техен продукт, а се спрях на сашета с маските им за лице. Те са по две в комплект от по 8 мл всяко (цена в Ремедиум - 6,49 лв.). Предполагам, че онлайн могат да се намерят дори на по-сносни цени. 

Още след първата проба на техните маски (със зелена глина и с розов клей), се запалих по Apivita. 

Следващият техен продукт, който си купих беше балсам за устни с нар и маслиново масло. А последно заложих и на измивната пяна за лице за нормална кожа с маслина и лавандула. 


  • Балсам за устни с нар
96% от съставките му са натурални. Съдържа зехтин, пчелен восък, какаово масло, масло от ший, масло от авокадо, рициново масло, жожоба и нар

Не съдържа парабени, пропиленгликол, минерални масла и силикони. 

Не знам дали сте наясно, но тези вредни съставки не само не помагат в подхранването на устните, но даже и вредят и ни карат да използваме дадения продукт по-често. Така че аз съм решила да избягвам тези съставки поне в балсамите за устни. 



Моите лични наблюдения за този балсам за устни - не е толкова мазен колкото аз обичам, но определено не е и сух, някак по-лепкав е от обичайното. Придава ален тон на устните ми. Не ми харесва особено как мирише, но все пак в него няма изкуствени ароматизатори. Подхранва и омекотява устните ми и то в дългосрочен план. Много съм доволна.

  • Кремообразна почистваща пяна за лице и очи с маслина и лавандула

В този продукт за измиване на лице има 92% натурални съставки. Водата е заменена с екстракт от зелен чай. Съдържа сапунче, маслина, лавандула (от органично сертифициран източник), прополис, пантенол и пшенични протеини. А цитрусовия аромат се дължи на етеричните масла от портокал, мандарина, лимон и грейпфрут


Не съдържа натриев лаурил етер сулфат (SLES), и натриев лаурил сулфат (SLS), парабени, минерално масло, силикони, пропиленгликол, етаноламин, фталати, PCM, NM. 

*Никак не съм специалист по състава и не претендирам да знам какво значи всичко това, но след кратка справка в нета всеки може да разбере, че е по-добре състава да е изчистен от гореспоменатите. 

Използвам тази кремообразна пяна за измиване на лицето вечер. Всъщност си махам грима преди това с мицеларна вода и чак след това влизам под душа. Но я пробвах и когато бях с грим и го махна на 90%. Винаги остава малко спирала, но това е защото не обичам да търкам прекалено. Не ми дразни на очите и маха грима от лицето ми перфектно.

Използвам този продукт от две седмици и съм много доволна. Има много приятна и нежна консистенция, която на всичкото отгоре ухае свежо. Текстурата е много мека, като на крем, но в никакъв случай не е хлъзгава, а някак залепва за лицето, разпенва се и изчиства всичко. След това кожата ми е мека и я усещам чиста, без да е пресушена. 

  • Маска за лице с прополис за млада и мазна кожа
Явно за моите 30 години не съм разбрала как действа прополиса на кожата. Или е това, или съм алергична към него, защото от тази маска лицето ме заболя, особено като го измивах с вода, все едно ми смъкна лицето... после ме боля още поне 30 минути и си стоя все така зачервено, както след епилация. Но пък казват, че така действа прополиса, защото засилва кръвообръшението. Не знам честно казано дали да ползвам и другото саше от тази маска.




За другите две маски на Apivita, които съм пробвала и то неколкократно мога да кажа само положителни неща и даже бих ги нарекла най-добрите за моята кожа. За съжаление в момента нямам налични от тях, но говоря за тези със зелена глина и розов клей. И двете почистват кожата на лицето ми в дълбочина, без да я пресушават или дразнят. Обожавам ги.


Мнението ми за Apivita е много положително и с удоволствие бих пробвала още техни продукти - например нещо за коса. 

Вие кой продукт на марката бихте ми препоръчали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...