вторник, 13 октомври 2015 г.

Празни опаковки № 7

Здравейте!

Това че от две седмици нямам никакво присъствие в блога съвсем не значи, че съм спряла да ползвам козметика и гримове. Днешният пост ще е за празни опаковки, а следващите два за нови покупки (втория ще е само за продукти за устни). 

Нямам търпение да освободя място за следващата порция празни опаковки. Вижте кои неща изхабих досега. 


1. Avon Foot Work Exfoliating Scrub Pineapple Sorbet 

Много го обичам този ексфолиант за крака. Супер освежаващ е, почиства страхотно и успокоява изморените ми ходила. 

2. Sephora Waterproof Eye Makeup Remover 

Двуфазен лосион за премахване на грим от очите, който харесвах, но срока му на годност е само 6 месеца и аз не успях да го изхабя за това време. Накрая почна леко да ми щипе на очите. Бих го купила отново, но в по-малката опаковка. Хубав е, определено маха спиралата от очите ми лесно. 

3. Сух шампоан Batiste Original

Това е първата ми опаковка от известните сухи шампоани на Batiste и честно казано успя да ме спечели така, че да не искам да ползвам друга марка. Страхотен е и вече имам друга опаковка, само че от другите видове. Със сигурност искам да ги пробвам всичките. 


4. L'Oreal Infallible 24H-Matte

Това ми беше любимия фдт за лятото и в него има съвсем малко останал живот, но го изхвърлям, защото установих на 100%, че ми се отразява зле на кожата. След всяко ползване ми се появяват ужасни пъпки. Мислех си, че е от горещините, но е било от фдт. Жалко, защото е наистина страхотен продукт. 

5. Душ гел Avon Senses Spa Andalusian Bliss

Купих си всичките три нови вида от душ геловете на Avon. Andalusian Bliss е с ориенталски аромат, който ми допадна. Като действие трябва да е хидратиращ, но аз не го усещам така. 


6. Schwarzkopf Gliss Hair Repair Conditioner 

Рядко ползвам балсам или маска за коса под душа, но пък след баня впръсквам в косата си спрей-балсам за лесно разресване. Този специално го ползвам редовно и съм доволна. 

7. Лосион за тяло Avon Naturals с розова маргаритка и сицилиански лимон

Казвала съм и преди, че много обичам аромата на серията с розова маргаритка и сицилиански лимон. Използвах вече два душ гела от нея, а сега и лосиона. Като действие не е зле също. 

8. Avon Planet Spa Cream Cleanser with chinese ginseng

Използвах докрай този продукт за измиване на лице, който уж трябва да е съживяващ и с екстракт от женшен, но не го харесвам. Не ми е достатъчен като действие просто. Особено пък като го сравнявам с продукти от по-високия клас, просто не върши никаква работа в почистването на лицето ми. 


9. Dove стик против изпотяване с минерали от Мъртво море

Добри са стиковете против изпотяване на Dove, особено този. Но аз обичам разнообразието, затова не знам дали ще го купя отново. 

10. Парфюм Valentina на Valentino

Не можеше ли този парфюм никога да не свършва?! (крокодилски сълзи) Толкова ми е любим, че не мога да опиша с думи как се чувствам като се пръсна с него...

11. Лентички Nivea за махане на черни точки

Или аз не ги ползвам правилно и като хората или на мен не ми действат почти никак. А имам черни точки, не е като да няма какво да се чисти с тия лентички... Разочарована съм. 


12. Freeman Dead Sea Minerals Anti-Stress Mask

Ох, колко исках да пробвам тази маска. Добре че я намерих в саше и не си дадох парите за огромната туба. За съжаление кожата ми реагира много зле на тази маска. На места лицето ми зачерви ужасно и ми пареше дълго време след като махнех маската. Аз обаче нали съм упорита, реших че проблема е в мен и продължих да я ползвам, само че я държах за по-кратко на лицето си. Резултатът си беше все така плачевен, а моята кожа не е чувствителна...

13. Apivita Express Beauty With Pink Clay

Ето това вече е една много добра маска за лице. По принцип изхвърлям веднага сашетата, но това го запазих, защото задължително исках да спомена този прекрасен продукт. Невероятна маска за лице, която е толкова нежна но същевременно действаща. Почиства кожата ми страхотно без да я изсушава. Тази със зелената глина е също толкова добра. 

14. Essence All About Matt Oil Control Paper

Това са първите ми матиращи листчета. Отне ми дълго време да ги изхабя, защото рядко посягах към тях и си мислех, че като свършат няма да ми липсват. Обаче сега искам да си взема нови, защото ми трябват и ме е яд, че още не съм си купила. Но ще пробвам на друга марка. 


Сега потривам доволно ръце мислейки какво следва да изхабя... 

На вас пожелавам приятна вечер!

4 коментара:

  1. Поредното мнение за лоша кожа в следствие от този фн дьо тен. Разочарована съм. И отказана, естествено.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не на всички им създава такива проблеми, но в случай че го прави, е ужасно! Така че не рискувай. Иначе е страхотен фдт, ама... :(

      Изтриване
  2. Много се говори за този парфюм Valentina на Valentino - чак отидох в бюти зоната да го помириша. Не михареса. Дори тези от ейвън миришат по - добре. А пък цената му е като на Диор, Тери Мъглър и др. Неоправдано висока.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зависи от вкуса на човек предполагам... На мен ми е един от най-любимите парфюми и на моята кожа е супер траен, така че в моите очи си заслужава цената.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...