сряда, 29 юли 2015 г.

Нови покупки - юли 2015

Здравейте!

Накрая на месеца ще ви покажа последните си покупки. Както винаги имах нужда от мицеларна вода, а се сдобих с още куп неща. Но Rimmel имат нови лакове, на чиито цветове не успях да устоя... точно три пъти!


Така и така споменах лаковете от серията Rita Ora за Rimmel с цветенцата по капачката, нека ви кажа по няколко думи за тях. Първо си купих лилавия (558 Go Wild-er-ness), след това прасковено-кораловия (408 Peachella), обаче много ми се искаше да имам и ярко жълт лак (450 Daisy Days), та си взех и такъв. Ако трябва да съм честна, искам всичките цветове от тази серия. И трите, които си избрах ми харесват, но лилавия се отличава най-много. 


Още почти в началото на юли L'Oreal пуснаха новите си гланцове. Не е изненада за никой, че си избрах прасковено-розов цвят - 102 Scream and Shout. Има гъста консистенция, която е мека като разтопено масло. Не се разтича от устните дори в жегите. Нося го постоянно. Ухае на захаросани сладки и има симпатичен апликатор, който обаче е нечия друга вече осъществена идея (YSL).

Друг гланц за устни, който обаче съм пропуснала да снимам заедно с другите продукти е Nyx Butter Gloss в нюанс Eclair. Учудващо, но е в цвят, който нямам в колекцията си. Пепеляво розов-лилав, който според мен много ще отива на новия ми морав руж от Avon - Deep Plum.


Има нова козметична марка у нас - Wjcon. Няколко блогърки вече похвалиха техните продукти и при едно мое посещение в мол Сердика (където се намира магазина на Wjcon) се сдобих с кремообразни сенки в много нетипичен за моя вкус цвят - розово злато (N9). Страшно пигментирани са и дълготрайни. Веднъж като се нанесат, едва се махат дори с дегримьор. Имат разкошен блясък.

Най-накрая намерих два молива за устни на Essence в цветове, подходящи за мен. 12 Wish me a rose е малко по-ярко розово отколкото си го представях, но е идеално за лятото. 11 In the nude пък е малко по-тъмно на устните отколкото исках, но пък стои много хубаво. И двата молива ги взех за да ги нанасям под червилата си за по-голяма трайност.


Тази година не си бях купувала четка, а имах нужда от такава за коректор. Отново заложих на любимата ми марка Real Techniques. Още не съм вкарала Setting Brush в действие, но й възлагам големи надежди.

Молива ми за вежди на Catrice е към края си, затова се запазих с нов.

Моя колежка има ружа Essence 40 Natural Beauty и много ми хареса как й стои, затова си го купих. А и отдавна искам нещо между бронзър и руж. Консистенцията на тези ружове не ми е най-любима, но този карамелен цвят стои чудесно.

Още един лак ме изкуши, главно заради голямото намаление. Купих си Essie Parennial Chic от една аптека за 9,29 лв.Този прасковен нюд стои много нежно и чисто на ноктите и отива на тена на кожата ми.



Това светло прасковено червило от Maybelline беше мое само за 5 лв. 620 Нежно Бежово (написано е на руски на опаковката?) има малко блестящи частици, но не се забелязват особено. Балсаместо е и го нанасям дори без огледало.

За пореден път си купих мицеларната вода на La Roche-Posay. Любима ми е!

И понеже стика против изпотяване без алуминий на Vichy сега в жегите не се справя никак добре, бях принудена да си взема нов с вредни съставки. Избрах си Dove с минерали от мъртво море и определено действа, за разлика от този на Vichy.


Имах нужда и от нов крем за очи. След дълго мислене дали да си взема медицински или не, заложих в крайна сметка на Clarins "Special" Eye Contour Balm. Установих, че има милион вредни съставки и сега ме е яд, че го купих. Но пък ми допада действието му.

В тези жеги имах нужда от термална вода. И друг път съм ползвала Avene, затова си купих пак от нея, само че в мини опаковка, за да мога да я нося в чантата и да се разхлаждам при нужда.


Бях на събитие на Bioderma, където ни подариха слънцезащитен крем със SPF 50. Tinted Aquafluid за чувствителна кожа е най-новия продукт на марката и се предлага в три варианта - безцветен, светъл и златен. Моят вариант е светлия и вече го пробвах когато бях на планина. Като лек бб крем е, с много лек и едва забележим цвят и най-важното е че наистина предпазва от вредните слънчеви лъчи. Харесва ми, че не лепне и не се усеща на кожата.

Публикацията стана километрична, но все пак се надявам да ви е харесала...

До скоро!

5 коментара:

  1. Гланцът на Loreal изглежда прекрасно <3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни придобивки, честити! Ще очаквам ревю за wycon-ските сенки, глоса на Лореал и лаковете също :)

    ОтговорИзтриване
  3. От известно време се чудя дали да си взема мицеларната вода на La Roche-Posay.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...