неделя, 24 май 2015 г.

Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Sticks - любимите ми моливи за очи

Здравейте!

Когато пуснаха чъби моливите за очи Rimmel Scandaleyes, не бях привлечена от тях (може би защото бях в пика на обсесията си по Lorac Pro палитрата). В последствие обаче Кристин много похвали един от цветовете и тогава отидох да ги разгледам. Така се започна, като сега имам цели 4 от тях. Струват 7 лв. и нещо и се предлагат във всички козметични магазини. Определено са ми много любими. Ако искате да разберете защо, четете по-долу. 


Цветът, който най-напред ми привлече вниманието, е 002 Bulletproof Beige. Определям го като златно шампанско. Страхотен цвят, който озарява погледа ми, може би защото е перлен.
Много обичам да го нося в комбинация с Lt. Bronze от палитрата Lorac Pro. Понякога го нося самостоятелно, а друг път като база за друг цвят. 

След това си взех цвета, който ми препоръча Кристин - 011 Bluffing. Цветът е тоуп, или смесица между кафяво и сиво. Отново е перлен и стои разкошно. Нося го почти винаги самостоятелно в ежедневието. 


И в крайна сметка си взех и последния цвят в кафяво/бежовата гама - 003 Bad Girl Bronze. За него ми се струваше, че ще е двойник на един от тънките моливи от същата серия. И да, приличат си, но не са еднакви. 003 Bad Girl Bronze е бронзово кафяво с червени отблясъци. Определено е различен и от кремообразните сенки Maybelline Color Tatoo в цвят On and on bronze. Този цвят подчертава страхотно кафявите ми очи и тези червени отблясъци май са виновника за това. Неочаквано, но факт. Обичам да ползвам този молив както на горния клепач, така и на долния, за по-драматичен ефект. 

След това се оказа, че има чъби моливи на Rimmel от серията Kate. Имам един от тях, и понеже е почти същия като тези на Scandaleyes, реших да включа и него в поста. За цвета 100 Rose Gold се чудих много дълго време. Бях убедена, че няма да ми отива, но в крайна сметка след толкова хвалби, се поддадох и го купих. Ако горе споменатите цветове ви се виждат интересни или необичайни, то само вижте този! Ръждив е. Не е розов, нито е златен, а точно ръждив - може би смесица между керемидено и златно. Определено не е за всеки, но пък е нетипичен и нестандартен. Не го нося често, още не съм се възприела с него, но не смятам да се отказвам докато не свикна.



А сега, след като обясних за цветовете, нека да кажа и защо толкова много харесвам и хваля тези моливи/сенки за очи. 

- пигментирани са - цветовете са наситени;
- имат мазна консистенция (в добрия смисъл на думата)
- дълготрайни са, залепват за клепача докато ги махна;
- не се събират в гънките, въпреки че моите клепачи са паднали;
- нанасят се супер лесно на клепача и се блендват лесно дори с пръсти;
- удобни са за дните, в които нямам време;
- компактни са;
- водоустойчиви са;

Единственият минус е, че трябва да се подострят. А днес установих, че единият е счупен... Предполагам, че с времето изсъхват и затова се случва така. Но и така мога да ги ползвам, защото самата консистенция си остава все така приятна за нанасяне. Все пак препоръчвам да се затварят добре и да се държат с капачето нагоре. 


Цветовете от горе на долу: 

002 Bulletproof Beige
011 Bluffing
100 Rose Gold
003 Bad Girl Bronze


2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...