неделя, 19 април 2015 г.

Продукти, от които съм разочарована

Здравейте!

Установих, преглеждайки колекцията си, че са се събрали някои нещица, които не ми харесват, или са ме разочаровали. Отдавна не съм правила такъв пост и даже си мислех, че едва ли ще събера достатъчно продукти, за които нямам позитивно мнение. Но съм грешала, за мое голямо съжаление. Уж се опитвам да мисля преди да купувам гримове, но понякога съм импулсивна, а друг път пък продукта е добър, просто не е подходящ за мен. 



Мисля си кое ли е най-голямото ми разочарование и стигам до извода, че това е новата пудра от Bourjois, за която писах ето тук. Не ми върши никаква работа и съжалявам, че я купих. Изненадана съм, защото като цяло много обичам продуктите на Bourjois. 

Друга неприятна изненада са два коректора. Най ме е яд за Max Factor CC, който е за прикриване на тъмни петна. И за него имам пост. Ядосвам се, защото не беше никак евтин, реалната му цена е около 20 лв. Според мен в никакъв случай не си оправдава цената. Нищо не прикрива, сух е и непигментиран. 

Отново на Max Factor е и другия коректор в този пост. Имах високи очаквания за Eye Luminizer Brightener (повече за него прочетете тук), които не се оправдаха. Не е покривен, не е и озаряваш, както името предполага. Странно ми е това стечение на обстоятелствата, защото обожавам фдт-а от същата серия...



Имам в колекцията си един фдт, който всеки път щом сложа, се убеждавам колко не ми харесва. Maybelline Affinitone е за всякаква кожа, очевидно обаче не и за моята. Не е траен, не е хубав цвета, финиша му не ми харесва... Изобщо не виждам смисъл да го нося, щом имам други фдт-и, които си ми харесват. 

Що се отнася до продукти за устни, аз обичам да пробвам различни видове и марки и е логично не всеки да ми хареса. Изненадана съм обаче да установя, че не харесвам Soft Matte Lip Cream на Nyx. Всички чуждестранни блогърки се кълнат в него и го представят като чудесно червило. Аз с моето Buenos Aires така и не успях да се спогодя. Цветът е супер, но формулата е ужасна. Не се нанася равномерно, при мен винаги става на парцали тип тука има, тука нема...



За Rimmel Apocalips мнението ми не е на 100% негативно. Имам три цвята от тях, като два са си супер. Обаче светлият 100 Phenomenon просто не иска да ми съдейства. Отново не успявам да го нанеса равномерно, освен това ми се образува бяла линия още на секундата. 

Отчитам като голяма своя грешка купуването на няколко различни балсама за устни на Balea. Винаги се изкушавам от ароматите им и после съжалявам. Ухаят изкуствено и ми изсушават устните, вместо обратното. 

За съжаление първия ми достъп до продукт на марката Physicians Formula не беше никак успешен. Имам Happy Booster Bronzer, който е много красив на външен вид, но реално не струва. Пигментацията му е нулева дори като го суочна... на лицето ми не се вижда съвсем. 



Друг бронзър, само че кремообразен и на Bourjois (ревю тук), също не ми е сред любимите продукти. Излишен ми е просто. Опитвам се от време на време да го ползвам, за да видя дали ще ми се промени мнението, но не би. Самостоятелно нанесен ми оранжавее и не е покривен щом се блендне, а пък като база за прахообразен бронзър пак не върши нищо. 

Ако ме познавате, значи ви е ясно, че винаги съм в търсене на сенки в цвят шампанско. Когато в магазина пипнах Flormar 14, бях възхитена. Но и на тях им куца пигментацията. Нито с четка, нито с пръст мога да нанеса от тях така, че да си личат. А и консистенцията им е адски суха. 

А сега два продукта, които не са от декоративната козметика. 

Macadamia Nourishing Leave in Cream е подхранващ продукт за коса. В общи линии е балсам без отмиване. Нищо не прави за косата ми, освен да я направи леко лепкава. Не виждам разлика в състоянието на косата си с него и без него. За мен това е излишна покупка, а продуктите на Macadamia са прехвалени. 


Боса съм в използването на по-натурална козметика, което надявам се някой ден ще се промени. Чувала съм добри отзиви за продуктите на Alverde и когато за едно пътуване си взех мини от измивашия гел за лице с хума, имах големи надежди. За съжаление от това нещо на мен всеки път щом го ползвам, ми излизат пъпки. Има някоя съставка, която не влияе никак добре на кожата ми. 

Наистина съжалявам, че имам толкова много неща, които не ми харесват и са ме разочаровали, но няма как да се угоди на всеки за всичко. На един му харесва едно, на друг друго...

Това беше от мен за днес! До скоро!

18 коментара:

  1. Ооо, защо няма пигментация сянката на Флормар....моята е супер. Озадачих се, да не би да е спекана? Пробвай да махнеш горния слой.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам :( от самото начало е така... ще пробвам, мерси :)

      Изтриване
  2. Взех си същото мини на измиващия гел на Алверде и сега ме е страх да го опитам. За коректорите на Макс Фактор съм съгласна за всичко - наистина не си заслужават парите.

    ОтговорИзтриване
  3. Взех си същото мини на измиващия гел на Алверде и сега ме е страх да го опитам. За коректорите на Макс Фактор съм съгласна за всичко - наистина не си заслужават парите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм изключително доволна от този измиващ гел. Пробвах първо мини размера, а вече приключвам трета опаковка от реалния размер. Не изсушава много сухите участъци по моята кожа и не омазнява по-мазните. Даже мога да кажа, че се справя отлично и с пъпките, които ми излизат. Всичко зависи от кожата, разбира се, но за мен е Must-have :-))

      Изтриване
    2. Ето доказателство, че всичко зависи от кожата на човек... радвам се, че поне на теб ти е допаднало гелчето... :)

      Изтриване
  4. Благодаря за поста! Хвърлила съм око на доста от нещата, които си споменала и сега ще имам едно на ум преди да тръгна да си взимам някое от тях.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да съм била полезна доколкото мога с този пост :) все пак не всичко е цветя и рози...

      Изтриване
  5. И аз съм изненадана от сянката на Флормар. Имам една от две години и още си я ползвам и е чудесна, дори без база! :)
    За крема на Алверде съм със смесени чувства - не ми излизат пъпки от него, но някак не виждам ефекта, който му приписват :)
    Моливчето на МаксФактор има страхотен евтин заместител, но не знам дали го има в България - Say no to Dark cicrles на Есенс. Розовото моливче! Обожавам го и го слагам под очите без да се замислям, защото грам не изсушава. Когато искам по-плътно покритие - действам с Камуфлажа на Катрис. Това се оказа наистина един от най-добрите коректори :)
    Голям фен съм и на Leave in cream-а на Макадамия. Хареса ми повече от маската, виж шампоана и балсама ми бяха пълен боклук :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мери, не съм го виждала това моливче на Essence, но звучи доста добре :) а за Macadamia пак явно си зависи от косата на човек, знам ли... мерси за коментара! :*

      Изтриване
  6. Браво!Страхотна публикация!Точно така трябва да се казват нещата - прямо, вярно и точно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Опитвам се да бъда обективна във всеки свой пост. Винаги чета и разчитам на блоговете, когато търся информация за даден продукт, и искам хората да могат да разчитат по същия начин на мен :)))

      Изтриване
  7. Здравей Меги, страхотен пост! Доста от нещата и аз съм ползвала и мненията ни съвпадат. Що се отнася до крема на Макадамия - отне ми доста време, докато намеря най-подходящия за моята коса начин на ползване. Как ли не опитвах - на влажна коса преди сешоар, на вече изсушена коса - по крайчетата, но все не ме удовлетворяваше резултата. Вече бях започнала да го нанасям доста щедро (понеже нямах търпение да го изразходя и изхвърля) по коста вечер преди лягане, а на сутринта измивах косата - и така не ми хареса, просто не ми даваше сърце да го изхвърля. Но най-накрая, когато започна да свършва и едва вадех от тубичката, слагах по съвсем малко на краищата след сешоара. Едва тогава усетих прекрасното му действие. Просто за този продукт важи правилото " малкото е много". Не спирай да опитваш и дано ти хареса. Извинявам се за дългото мнение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!!! Ще последвам съвета ти, който между другото е супер полезен! :)))

      Изтриване
  8. За крема на Макадамия и матовия крем за устни на Никс чета доста отрицателни мнения, които само ми спестяват кофти покупки. Съжалявам, че си се разочарова от толкова неща, но поне помагаш на другите в избора, благодаря за чудесния пост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Няма как да няма и разочарования, за съжаление.. а уж внимавам...

      Изтриване
  9. От доста неща си се разочаровала, което е гадно :( Изненада ме мнението ти за двата продукта на Bourjois - все си мислех, че нямат ош продукт...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и за мен беше изненада, защото Bourjois ми е много любима марка...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...