понеделник, 16 февруари 2015 г.

L'Oreal True Match Foundation - ревю

Здравейте!

Дълго време отлагах покупката на фдт-а с най-много позитивни мнения - L'Oreal True Match. Но към края на миналата година се възползвах от намаление и сега имам цели два. Днес ще ви говоря за този, чийто цвят ми пасва една идея по-добре - R2 C2 Rose Vanilla

Реалната цена на този фдт е малко под 30 лв. Аз обаче се сдобих с него за едва 19 лв. Така че моят съвет е да се чакат намаленията, защото тогава пазаруването е доста по-изгодно. 


Пак казвам, купих си L'Oreal True Match подтикната предимно от любопитство дали наистина е толкова добър колкото всички казват. Първоначално си бях взела твърде тъмен за мен цвят. После обаче си купих втория, който се предлага при нас - R2 C2 Rose Vanilla. Тук е момента да спомена единствения недостатък, а именно че и този цвят не ми пасва идеално. Чувала съм, че и други се оплакват от същото. Иронията е, че името на този фдт е точно True Match...



С това обаче се изчерпва всичко отрицателно за този продукт. Останалите неща, които ще спомена в този пост, са все позитивни. И няма как да е иначе, тъй като L'Oreal True Match е един страхотен фдт и мисля, че си е заслужил всичките хвалебствия. 

Първо - има страхотна формула и се нанася лесно като детска игра. Не изсъхва прекалено бързо, а и дори да реша да сложа втори слой, пак стои добре. Дори това, че е доста течен, не ми е проблем. Обичам да го нанасям с Expert Face четката на Real Techniques.

Има средно покритие на един слой и почти пълно на два. Но не стои като маска, даже напротив - стои естествено, като истинска кожа. Но пък прикрива недостатъците, които искаме да не си личат. 

На мен лично ми стигат две изпомпвания за цялото лице, даже понякога са ми много. Икономичен е.



Има сатенен финиш, нито е матов, нито пък бляскав или лъщящ. С него кожата ми изглежда точно както сутринта когато съм го нанесла. Нямам нужда от пудра. 

Издържлив е. Когато съм с него знам, че не е необходимо да проверявам през деня дали е още там и дали всичко е наред. Което за мен е страхотно удобство. Просто го слагам сутринта и знам, че няма нужда да се притеснявам. Някои момичета се оплакват, че при тях не е траен, но при мен е точно обратното. 


С него кожата ми е безупречна. Има SPF 17, но на снимки излиза добре, а не като бяла маска. 

Съчетава се идеално с останалите продукти, които слагам на лицето си - като бронзант, руж и хайлайтър например. 

Няма да избързвам с изказването, че L'Oreal True Match е най-добрия фдт на годината, защото мисля да пробвам и от по-високия клас, но засега съм точно на това мнение. Само да можеше и цвета да ми пасне и всичко щеше да е идеално...

* Само напомням, че моята кожа е нормална, до смесена - нито е суха, нито мазна. 

Това беше от мен за днес, пожелавам ви приятна седмица. 

6 коментара:

  1. Това ми е любимия фдт на Лореал- много го харесвам :))

    ОтговорИзтриване
  2. така ми се искаше да го пробвам този, но така и не намерих подходящ цвят. изобщо много странна селекция цветове на фдт на л'ореал, в магазините все тествам и се чудя "наистина ли има хора с такъв цвят на кожата, щото аз оранжеви хора по улиците още не съм виждала". за съжаление с много марки е така, трудно се намира хубав светъл цвят :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина е така.. препоръчвам ти да поръчаш онлайн от някой чуждестранен сайт, там има всички цветове, които се предлагат.. само не знам дали така по снимки ще успееш да си нацелиш цвета.

      Изтриване
  3. Ето точно такова ревю исках да прочета. Някои се оплакват, че е нетраен, други, че не е покривен, а ти се появи тъкмо навреме с това ревю. :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...