четвъртък, 12 декември 2013 г.

Maybelline Fit me concealer

Здравейте!


Мисля, че открих един от най-добрите коректори за прикриване на тъмните кръгове под очите. Знам, че много хора вече са писали отзиви за този продукт, но просто няма как да го подмина. Когато последния ми коректор свърши изненадващо, веднага грабнах намаления тогава Maybelline Fit me concealer. Мисля, че цената му тогава беше 11.99лв. Бях чела толкова позитивни мнения за него, че дори не се и замислих дали да го купя. 




Аз както винаги си избрах най-светлия нюанс (или поне аз така мисля), номер 15. Обичам коректора хем да скрива тъмните кръгове под очите, хем да е светъл, за да озарява погледа ми.

Важно уточнение е, че аз използвам този продукт само за зоната под очите, а не за прикриване на пъпчици и петна по лицето. За тази цел си имам друг добър коректор - ето този

Та, нека се върна на героя на днешния пост, а именно Maybelline Fit me. Консистенцията е идеална, кремообразна, не твърде течна и разтичаща се. Много малко количество е необходимо, защото този коректор се справя добре с прикриването на тъмните кръгове от раз. 

Трудно ми е да си намеря подходящ коректор, който да покрива всичките ми изисквания. Те са само две всъщност - покривност и светъл (не жълтеещ) цвят. И този ги изпълнява.



Аз нанасям коректора с апликатора, като после го разнасям с пръсти. Купих си четка за целта, но нещо забравям да я ползвам, особено сутрин когато бързам. Този коректор успява да прикрие дори синьо-лилавите ми вътрешни ъгълчета на очите. 

Нали знаете как първото впечатление е много важно. Е, когато за пръв път си сложих от този коректор си казах "е, няма да имам кои знае какви очаквания, каквото такова". Но щом се погледнах в огледалото, си казах "Ехаааа, доста добре се е получило". Е, реакцията ми и досега, почти два месеца по-късно, е все същата, което много ме радва. 



О, и още нещо, този коректор не се врязва в малките линийки в зоната под очите ми. Добре де, първо - почти винаги фиксирам с пудра, и второ - към края на деня вече се забелязват някои дребни бръчици. Но като цяло съм много доволна. Една от добрите страни на този продукт е, че е издържлив, тоест не се свлича, попива или какво и да е друго нещо, каращо коректора да изчезне от лицето. 

В заключение ще кажа, че много харесвам този коректор и мисля да си го купувам и занапред. И все пак не бих отказала и някое друго предложение за някой друг добър коректор за зоната под очите. 

Хубав ден! :)


4 коментара:

  1. Отдавна съм му се заканила, но всеки път когато реша да си го закупя, попадам на вече отваряни бройки за продажба и се отказвам. Тези дни отварят Лили на 1 минута от вкъщи и мисля да си го купя от там :) Въобще не искам да си представям колко време ще прекарвам в това Лили, но да не започвам друга тема:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахахха, дааа, и аз не искам да си представям, добре че до нас няма Лили...

      Изтриване
  2. Аз за втори път си взимам на Essence, но не съм доволна на 100%. Следващият път, мисля да инвестирам в нещо по-добро и може да се спра на твоето предложение. :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...